2015 m. balandžio 19 d., sekmadienis

SVARBI INFORMACIJA

Kadangi pamačiau, jog Blogger nėra pati patogiausia vieta talpinti kūrinius, ši istorija perkelta į Wattpad. Ją rasite čia: Hogvartso Šešėliai
Įkeltas ir 7 skyrius :) 


2 komentarai:

  1. MANAS VYRAS VISADA BŪS MINIS .... !!!!
    Kaip aš, pasitelkęs gerą daktaro ODION meilės romaną, vėl susigrąžinau išsiskyrusį vyrą ... Mano vardas Lilibeth Hernandez. Kai internete skaičiau liudijimą apie tai, kaip didžiausias ir galingiausias rašytojas dr. ODIONAS padėjo sugrąžinti skyrybų vyrą EX LOVER. Aš galvojau, kaip tai gali būti tiesa, nes praeityje daugelis man nepavyko, nesant iš jų jokio rezultato. Aš tiesiog leidžiu paštui praeiti ir judėti forume. Vėl pastebėjau, kad kažkas paskelbė patikrintą ir patikimą rašybos raštą. Perskaičius laišką, apie tai kalbėjo tas pats vyras dr ODION. Taigi aš neturiu kitos išeities, kaip iš tikrųjų patikrinti, kaip jis veikia. Buvau visiškai nusiaubta, kai mane paliko mano mylimas vyras. Tai buvo tarsi visas mano pasaulis, nykstantis į liūdesį ir skausmą. Aš žinau, kad tai skamba keistai, bet iš visų rašytojų, su kuriais susisiekiau, jis buvo vienintelis, kuris man padarė tokį įspūdį, kad esu toks tikras ir patikimas. Daugiau nei jo žodžiai, jis sugrąžino mano vyrą ir įgyvendino visus mano norus. Dabar jis yra ištikimas, kreipia į mane dėmesį, kiekvieną sekmadienį siūlo man gėlių, o mes dažnai einame į kiną ir restoraną. mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažadėjo niekada to nedaryti daugiau. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią padėtį. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Aš būsiu amžinai dėkingas už tai, kad pavertiau savo gyvenimą iš pragaro į dangų! Manau, kuriems reikia pagalbos, turėtų kreiptis į jį pagalbos. Tegul Dievas ir toliau tave naudojasi išgelbėjusiems santykiams. Kiekvienam, turinčiam santuokos, skyrybų, netekusio meilužio ar bet kokių su santykiais susijusių problemų, galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) el. Pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš esu 32 metų dviejų vaikų tėvas. Tai tikrai yra šokiruojantis ir tikras liudijimas, kokį aš kada nors mačiau. Apsilankiau čia, internete, forume, kai turėjau ginčą su savo žmona ir mano 7 metų santuoka buvo nutrūkusi ir buvau visiškai nepakenčiama ir be vilties, nes aš bandžiau visas priemones susigrąžinti savo žmoną po daug prisiminimų ir padariau viską, kas įmanoma, kad įsitikinčiau, jog ji sugrįš, bet niekas nepasisekė ir kartais galvojau apie savižudybę .... pamačiau nuostabų šio galingo ir didingo liudijimą. rašytojas, vadinamas dr. ODION, forume. Ir aš perskaičiau, kaip jis suvienijo šeimą ir vos per 24 valandas sugrąžino moters vyrą į savo namus. Niekada netikėjau tuo, nes anksčiau apie magiją nieko negirdėjau ir neišmokau. Nei viena siela nebūtų galėjusi įtakoti manęs dėl stebuklingų burtų, kol dr. ODION nepadarė manęs ir sugrąžino mano santuoką ir per tas pačias 24 valandas sugrąžino sutuoktinį pas mane, kaip aš skaičiau internete .. nuoširdžiai nustebusi ir sukrėsta, kai į mano namus atėjo žmona Aš atsiklausiu maldaudama atleidimo, kad galėčiau priimti ją atgal. Man tikrai trūksta posakių ir nežinau, kiek reikia pasakyti, kad vertinu. ODION tikrai yra mano ir mano šeimos atsiųstas Dievas .. jis padarė savo darbą taip, kaip garantavo man per 24 valandas, ir tai man davė optimistinį rezultatą, ir aš galėjau susigrąžinti savo žmoną. Šiuo metu mano žmona taip įsimylėjo mane ir mano vaikus, kaip niekada anksčiau. Šis rašybos rašymas nėra smegenų plovimas, bet atvėrė jai akis, kad pamatyčiau, kiek aš jos myliu ir noriu. Aš tikrai nežinau, kaip geriausia būti dėkingam už laimę mano gyvenime ir šeimoje, o dabar aš esu linksmas vyras dar kartą. Taip pat galite susigrąžinti savo sutuoktinį. Susisiekite su DR ODION dabar ... (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į „whatsApp“ jam telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti